Perscontacten – Redactielijn – Persmanagement – Crisiscommunicatie – Strategie – Persconferentie – Coaching – Mediatraining
Een strategie die de sterke punten
van het festival waardeert en geen schrik
heeft om de troeven gewoon uit te spelen.
IN ACTIE
Het verhaal verduidelijken, gebouwd op de inhoudelijke pijlers
Ook de niet-muzikale initiatieven van Dour in de spotlight zetten
Het onverwachte verwachten en zonder schrik de crisiscommunicatie beheren
Het muziekprogramma structureren om het publiek vlotter te doen rondgaan
De aanwezige pers op het festival ontvangen en begeleiden
Alle wegen leiden naar Dour,
via muzikale paden,
naar de snelweg van de liefde
DE COMMUNICATIE DOEN VOOR DOUR,
DAT IS GEEN KABBELEND BEEKJE.
ZOVEEL TE BETER.
Je moet supersonisch snel reageren en zorgen dat het plezant blijft zonder de PR te vergeten. Je moet kunnen goochelen met de planning en improviseren wanneer het nodig is. Als een artiest geschrapt wordt voor opruiende taal, moet je daar de juiste woorden voor vinden. Als heel de wereld bezig is met greenwashing, moet je bewijzen dat dit festival er écht aan werkt. Als iedereen in de clichés blijft steken, moet je de essentie van Dour benoemen — namelijk dat dit één zotte familie is.
Hou het bruisend!
DNA VAN HET FESTIVAL
Dour is eclectisch, en geen klein beetje. Om het team, de partners en het publiek rond het festival samen te krijgen, moet je een paar goeie kernboodschappen hebben. Wij verbinden de puntjes en raken de juiste snaren. Dat is, zeg maar, ons ding.
Ladiiies aaand Gentlemen!
HET FESTIVALLEVEN
Behalve een onderonsje van topmuzikanten is een festival ook een epische onderneming. Het is een tijdelijke stad met alles erop en eraan: logies, mobiliteit, veiligheid, netheid… enfin, een wereld op zich. Daar moeten we originele invalshoeken voor vinden, zowel voor de journalisten als het publiek. Kortom, de juiste stem gebruiken is altijd onze strategie geweest.
MERCI AAN HET DOUR FESTIVAL VOOR HET VERTROUWEN, ZWAAIKE NAAR IEDEREEN VAN DE ORGANISATIE EN TOT VOLGEND JAAR!