SEO-strategie – SEO-training – Contentstrategie – Geoptimaliseerde vertaling – Inhoudsstructuur – Prestatierapporten

Tot 500% meer bezoekers

op de online artikels.

IN ACTIE

De teams trainen om content te optimaliseren

Templates opmaken en het schrijfproces stroomlijnen (NL en FR)

Herschrijven en afwerken van artikels

Prestaties opvolgen en aanpassen

Voila-Voila

“Het heeft geen zin om een woord
teveel te zeggen, punt.”

Consumenten willen de rapporten van Test Aankoop lezen, maar ze vinden ze vaak niet…

Als goeroe van het consumentenadvies heeft dit merk allang niets meer te bewijzen. Maar hoe zichtbaar Test Aankoop ook was op papier in de krantenwinkels, met hun online verhaal scoorden ze veel minder. Niet omdat ze het daar minder goed opnamen voor de consument, maar omdat bleek dat de consument hen online niet vond. Met onze ploeg hebben we van de SEO een echte oorlogsmachine gemaakt.

Het moment van de waarheid

Een kwestie van best practice

Welke elektrische fiets past er bij jou? Als je het antwoord zoekt, dan is Google je vriend. Via de zoekrobot kom je nu recht bij het juiste artikel: dat van Test Aankoop. Daarvoor moesten we het wel eerst herschrijven en optimaliseren volgens het juiste SEO-recept. Dat artikel krijgt nu het verkeer dat het verdient. Dat heet succesvolle digitale transformatie.

Een upgrade
van de skills

Training van het team

De beste verandering is degene die een team zich eigen maakt. Door de analisten en redacteurs bewust te maken van de zoektermen die mensen écht gebruiken, kunnen ze nu zelf de rijkdom aanboren die een goeie SEO oplevert. Het is een kwestie van basisprincipes, en die bepalen eigenlijk zelfs al de research. Dat weten ze bij Test Aankoop nu ook.

MERCI TEST AANKOOP OM TE DOEN WAT JULLIE DOEN VOOR ONS, DE KLEINE CONSUMENT