Naming – Merkidentiteit en positionering – Storytelling – Website

Een kleine stap voor de mens,

een grote sprong voor de immo.

 

IN ACTION

De identiteit van HelloHouston (her)definiëren

Je onderscheiden van de concurrentie

De krachten van een discours in een nieuw universum bundelen

Een innovatief en complex aanbod begrijpelijk maken

Voila-Voila

“Als je wil reizen in de ruimte van facility management, doe het dan met een krachtig schip”

HelloHouston verbaast de markt met een intuïtieve en hedendaagse oplossing.

De wereld van het facility management is klaar om de platgetreden paden te verlaten met nieuwe tools. Dus waarom vasthouden aan de codes van het verleden voor je eigen branding? Dit merk stond al in de startblokken, wij hebben het opnieuw gelanceerd! Met lef in de onderbuik en strategie in het achterhoofd ontwierp Nakami een nieuw imago en discours om HelloHouston naar hogere sferen te brengen.

READY. SET. GO!

Het nieuwe HelloHouston

 Gisteren Homedesk, vandaag HelloHouston. Het merk schoot de lucht in na de complete makeover. Het lanceerplan? Win snel aan hoogte in een gloednieuw grafisch en semantisch universum, en blijf dan mooi in orbit met een scherp uitgekiend aanbod op de website.

WE ZIJN IN EEN BAAN
OM DE AARDE !

DIGITAAL IN TOUCH

Waar reist HelloHouston? Op het web. Het team heeft daarom hard gewerkt om een landingpage te bouwen die net zo intuïtief is als de HelloHouston-tool zelf. Zonder het conservatieve publiek af te schrikken, scoort de nieuwe website toch bij de pioniers voor wie zelfs de sky niet de limit is…

Bericht van de bemanning: HelloHouston, we hebben geen probleem meer