POSITIONERING – REDACTIELIJN – PARTICIPATIEVE WORKSHOP –  
CO-CONSTRUCTIE – COLLECTIEVE INTELLIGENTIE – SITE-INHOUD – NIEUWE IDENTITEIT – TONE OF VOICE

Nelson is geen

vastgoedontwikkelaar.

Nu weet iedereen het.

IN ACTIE

Een duidelijke positionering opstellen voor Nelson

De violen gelijkstemmen over de identiteit van het bureau

Uitleggen waarin Nelson anders is

En dat ook uitleggen aan een breder publiek

Voila-Voila

“Nelson bouwt niet met cement, wel met een doel. Dit zijn gebouwen die zich bewust zijn van de uitdagingen van vandaag.”

We hadden niet verwacht om ontroerd te worden door onroerend goed…

In plaats van gebetonneerde principes en geconstrueerde zinnen hoorden we plots frisse ideeën. Over duurzame projecten en een visie. We zagen ook lef in de ontwerpen die meer wilden doen dan enkel opvallen. Op den duur moesten we opletten om ons niet in sentiment te verliezen, maar om de boodschap zo duidelijk mogelijk te delen met de wereld. Over wat Nelson zo uniek maakt. Om zover te geraken, moet je de tijd nemen om lang te praten en dicht samen te werken met de teams.

ALS TWEE DRUPPELS WATER

WORKSHOP & INHOUD

Qua communicatie vertrouwde Nelson altijd op buikgevoel, zonder echt de tijd te nemen om de identiteit te bevragen. Enter Nakami. Wij hebben meer richting gegeven aan wat er al was, door de zaken helder te benoemen. Nu, op het hoogtepunt van hun tienjarig bestaan, heeft Nelson de woorden gevonden om zijn non-conformisme gestalte te geven. Het DNA hadden ze al, maar nu kennen ze het ook.

SOORT ZOEKT
SOORT

HET PLEZIER WAS WEDERZIJDS

Nakami danst niet graag alleen en hier konden we het aanpakken zoals we het graag doen. In groep. Wij brachten de positionering aan, samen met de teksten en de croissants. Zij leverden hun heilige drievuldigheid: design, uitwerking en iconoclastische smaak. Bam!

MERCI AAN HEEL DE PLOEG VAN NELSON-GROUP.EU OM ZOVEEL ZORG TE DRAGEN VOOR DE STEDEN WAAR WIJ IN WONEN