MEDIASTRATEGIE – STORYTELLING – PERSBERICHT – PERSCONFERENTIE

Een XXL campagne

voor XXL street art.

IN ACTIE

Een multimedia-strategie ontwikkelen

De storytelling voor de journalisten verzorgen

Verschillende thematische invalshoeken voorstellen

De talk-of-the-town zijn

Voila-Voila

“Missie volbracht: schitter even hard als het werk zelf”

Als je een reusachtige muur te verdedigen hebt, sta je maar beter klaar voor de pers…

4010 m². Het is een recordoppervlakte voor street art, maar AG Real Estate kreeg het voor mekaar. Een buitengewoon project dat een visuele boost gaf aan de zuidelijke toegang tot Brussel, met hun beroemde IT-toren als backdrop. Nu was het tijd om ook de media over het resultaat te doen praten, liefst van hetzelfde kaliber als deze ongelooflijke mural.

OP HET KRUISPUNT
VAN DE KUNSTEN

STREET ART X IMMO

De omvang van zo een huzarenstuk zie je aan het formaat van de spelers. Drie gerenommeerde street artists, een grote naam in onroerend goed en een koelbloedig klimteam, onder het toeziend oog van PromoSigns. Het zijn drie totaal verschillende insteken om het verhaal aan op te hangen, telkens met hun eigen gespecialiseerde pers (cultuur, economie, onroerend goed, regio, lifestyle…)

NL & FR

TWEETALIGE CAMPAGNE

Het gebeurt niet vaak dat we zoveel media en invalshoeken tegelijk bespelen. Maar dat werk is mooi beloond. De campagne scoorde goed aan beide kanten van de taalgrens en de XXL mural was niet weg te slaan uit de pers. Een meesterzet voor AG Real Estate, en een unieke spotlight op de street art in Brussel.

AG REAL ESTATE, WE KIJKEN ERNAAR UIT OM CULTUUR IN DE SCHIJNWERPERS TE ZETTEN, HOE GROOTSER HOE LIEVER