Fransatalige mediacampagne – Strategie – TV & radio-interviews – SEA campagne – Educatieve gids

Stap binnen in het werk

van de Vlaamse Meesters

(ja, letterlijk!)

 

IN ACTIE

Het grote publiek aanspreken en zorgen dat iedereen massaal opdaagt

Hen een meeslepende nieuwe ervaring bezorgen

De inhoud op maat maken van scholieren en  pedagogische tools voorzien

Een promocampagne in de media en op de socials voeren

Voila-Voila

“Partners die alles in huis hebben om de kunst in de schijnwerpers te zetten”

Gisteren nog kunstgeschiedenis, vandaag digitaal: Bruegel, Rubens en Van Eyck

Create.be ontwierp een meeslepende scenografie die video, projectie en geluid samenbrengt op een majestueuze plek. Is er een mooiere manier om het grote publiek aan te trekken? Maar om zeker te zijn van het succes mochten we één ding niet vergeten: de hele hoofdstad moest ervan weten!

De grote Meesters,
met de M van Megapixel

Moderne penseelstreken

Om geschiedenis levend te houden, moet je het vuur doorgeven. Hoe krijg je het grote publiek warm voor de Meesters? We gokten op twee paarden met de perscampagne. Enerzijds speelden we in op de meeslepende dimensie van de expo, anderzijds zetten we de culturele en historische waarde in de verf, om ook de fijnproevers te lokken. De SEA-campagne moest ook de zoekrobots meekrijgen… Dubbele missie geslaagd: de twee doelgroepen stroomden en masse naar het Dynastiepaleis.

.

MEERTALIGE STROMEN

Spreek de massa aan

De organisatoren waren zoals onze drie Vlaamse meesters: Nederlandstalig. Moesten zij dan alleen het gesprek voeren met het Franstalige publiek? Mais non! Nakami ontfermde zich over alles aan Franstalige kant, zelfs de tv – en radio-interviews. Bovendien heeft het team ook nog een mooie gids ineengeknutseld voor de scholen, op maat van de ketjes.

Dank u, dank u, Plein Publiek en Create.eu, om de magie van de geschiedenis naar onze mooie hoofdstad te brengen